توضیحات وبینار
بازاريابي براي هر نوع حركت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد- بازاري كه ديگر نه مرز ميشناسد و نه مشتري خاصي را در نظر دارد.آنچه که مهم است اینست که بدانیم برای بازاریابی موفق و پایدار، حتماً نیاز به برنامه بازاریابی داریم ، نداشتن برنامه بازاریابی مشخص باعث میشود که عملیات بازاریابی کاملا اتفاقی پیش برود و رفتهرفته شرایط، ما را هدایت کند .اگر میخواهید فعالیتهای بازاریابی ما اصولی و سودآور باشد، باید کسب و کار دارای یک برنامه بازاریابی خوب باشد .
لینک شرکت در دوره آموزشی :
تحقیقات در مورد اینکه چرا کسب و کارهای ایرانی با کاهش فروش مواجهند، مشخص شد که مهمترین دلیل آن نداشتن برنامه مناسب بازاریابی است.
لینک شرکت در دوره آموزشی :
سرفصلهای وبینار:
-تهیه اندازه بازار
-تهیه سهم بازار
-تهیه بودجه بازاریابی
-و تیهیه برنامه بازاریابی با سرفصل های زیر :
تعریف ماموریت و چشم اندازها و ارزش ها
تهیه جدول SWOT-IFE-EFE-CPM
تعیین استراتژی
تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
تهیه Action Plan