بازاریابی و فروش

خدایار عبداللهی معروفترین اینفلوئنسر بازاریابی و فروش لینکدین

خدایار عبداللهی

خدایار عبدالهی استاد دانشگاه در رشته بازاریابی و فروش  است و نویسنده کتاب های متعدد بازاریابی و فروش است و نویسنده مطالب بازاریابی و فروش روزنامه دنیای اقتصاد ،همشهری ،آسیا نیوز و دیدار نیوز و..است و سابقه اجرایی در 5 صنعت کشور را دارد  .ایشان یکی از اینفلوئنسرهای لینکدین است. او بیشتر از 20 هزار تا فالوور دارد و در صفحه لینکدینش دربارهٔ بازاریابی ،فروش ،برنامه بازاریابی ،برنامه فروش و… صحبت می‌کند.

تولید محتوای منظم و تحلیلی، ویدیوهای آموزشی و تعاملی و پست‌های تبلیغاتی از کسب‌وکارهای مطرح از ویژگی‌های صفحهٔ لینکدین آای خدایار عبداللهی است.

به چه کسانی اینفلوئنسر لینکدین می‌گویند؟

اینفلوئنسر لینکدین به کسانی گفته می‌شود که در حرفهٔ خودشان متخصص هستند. آن‌ها در صنایع مختلفی مثل بازارهای مالی، دیجیتال مارکتینگ، گرافیک و تصویرسازی کار می‌کنند. اینفلوئنسرهای لینکدین با توجه به مسائل و ترندهای بازار کار، تولید محتوا می‌کنند و دانش و تجریبیاتشان را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. شما با استفاده از این افراد می‌توانید جان تازه‌ای به کسب‌وکار خودتان ببخشید و مخاطب‌های بیشتری پیدا کنید. لیست اینفلوئنسرهای لینکدین در این مسیر به کار شما می‌‌آید.

چگونه اینفلوئنسر مناسب خود را در لینکدین انتخاب کنیم؟

برای انتخاب اینفلوئنسر مناسبب کسب‌و‌کار خود علاوه بر اینکه بهتر است اینفلوئنسر مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد، باید این ۳ فاکتور مهم را هم داشته باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • به‌طور منظم و در بازه‌های زمانی کوتاه پست می‌گذارند

این فاکتور بسیار مهم است، چون شما مسلما کسانی را در فضای لینکدین بیشتر می‌بینید که بیشتر هم پست می‌گذارند. پست‌گذاری مداوم باعث می‌شود تاثیرگذاری و تعامل اینفلوئنسر بالا رود و مورد مناسب‌تری برای تبلیغات شما باشد.

  • تعداد فالوور

اگر برای آگاهی از برند محصول یا خدماتتان قصد تبلیغات دارید، قطعا اینفلوئنسرهایی که فالوور بیشتری دارند توسط افراد بیشتری هم دیده می‌شوند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای تبلیغات شما هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *