بازاریابی و فروش

کتاب بینظیر تقسیم بازار مصرف کنندگان بین المللی به چاپ رسید

 

 

 

مهمترین جنبه رفتار مصرف کننده ، تقسیم بازار است . کتابی که در حال حاضر در دست دارید پژوهشی جامع در زمینه تقسیم بازار مصرف کنندگان بین المللی است . در فصل اول این کتاب به تعریف و تشریح تقسیم بازار می پردازد . در فصل دوم کتاب مراحل فرآیند تقسیم بازار مصرف کنندگان بین المللی را توضیح می دهد .در فصل سوم رفتار مصرف کنندگان در بازارهای بین المللی ،پارادایمA-B-C-D را توضیح می دهد و در فصل چهارم رفتار خرید مصرف کننده بین المللی راتشریح می کند و همچنین در فصل آخر به تقسیم بندی بازار بر اساس متغیرهای گوناگون اشاره می کند.

کتاب حاضر میتواند جهت استفاده مدیران اجرایی، مدیران فروش و بازاریابی و مدیران مالی و همچنین دانشجویان مدیریت و بازاریابی و کارآفرینی مفید واقع شود

قیمت کتاب :1،500،000 تومان

قیمت نسخه الکترونیکی :1 میلیون تومان

جهت دریافت به شماره 09125306539-09022502595 پیام دهید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *