اخبار

به اشکال زیر با دقت نگاه کنید یکی از آن ها را انتخاب کنید.(تست روانشناسی)

در تصویر بالا کدام یک از شکل ها را انتخاب کردید؟

 من شکل A را انتخاب کردم.  شما انرژی بالایی دارید به همین خاطر اکثر اقات آمادگی لازم جهت رو به رو شدن با چالش های جدید را دارید. همچنین همیشه شکر گزار نعمت ها و امکاناتی هستید که خداوند متعال به شما داده است.

 من شکل B را انتخاب کردم.شما فردی مستعد و توانا هستید و اغلب اوقات برای یاری رساندن به دیگران آماده باش هستید. در حقیقت کمک رسانی برای شما بهترین لذت دنیا تلقی می شود. از سوی دیگر باید اشاره کرد که گرچه شما فردی حامی هستید اما توانایی لازم برای ابراز احساسات را ندارید.

 من شکل C را انتخاب کردم.از آنجایی که شما فردی هیجانی و شادابی هستید، اگر بر سر راه اهدافتان موانعی ایجاد شود ناامید نمی شوید و سعی می کنید از آن ها به عنوان وسیله ای برای افزایش توانایی های تان استفاده کنید. از سوی دیگر باید گفت شما فردی انتقادپذیر و قابل اعتماد برای اطرافیان تان می باشید.

 من شکل D را انتخاب کردم.شما شخصیتی حامی و مثبت نگر هستید به همین خاطر اکثر اوفات بدنبال بهبود عملکرد خودتان هستید و سعی می کنید که به سادگی ناامید نشوید و مستقل عمل کنید.

 من شکل E را انتخاب کردم.شخصیت شما ترکیبی از افراد درون گرا و برون گرا می باشد یعنی از سویی بسیار صادق و ساده هستید و از سوی دیگر بسیار اجتماعی می باشید. گرچه دوستان زیادی دارید اما با این حال زیرکانه مراقب هستید که مبادا از مهربانی شما سوءاستفاده کنند.

 من شکل F را انتخاب کردم.شما فردی کنجکاو، صادق و باهوش می باشید و از سوی دیگر به افرادی که با شما در آراء مخالف هستند احترام می گذارید. در نهایت باید گفت شما به دنیا آمده اید تا اطرافیان تان را حمایت کنید.

 من شکل G را انتخاب کردم.شما فردی علاقه مند به ایجاد اهداف بزرگ در زندگی می ‎باشید. به همین خاطر همیشه در چشم اطرافیان تان فردی قوی و مثبت به نظر می رسید.

 من شکل H را انتخاب کردم.شما فردی دقیق، مودب، پخته و صبور هستید به همین خاطر اکثر مواقع در انجام کارهایتان به جزئیات توجه زیادی دارید. از سوی دیگر گرچه فردی احساساتی هستید ولی در تصمیم گیری های تان بر عقل تکیه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *