اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 3)

3. ClickUp

ClickUp همکاری را آسان می کند، مهم نیست که با یک تیم داخلی کار می کنید یا مشتریان و پیمانکاران خارجی. این ابزار برنامه ریزی بازاریابی به شما این امکان را می دهد که داشبوردهایی ایجاد کنید که داده های مورد نیاز برای حرکت گردش کار شما را فراهم می کند. ClickUp شامل چندین گزینه نمایش است، بنابراین می توانید به راحتی کمپین های بازاریابی خود از جمله نمودارهای گانت، تقویم، تابلوهای کانبان و موارد دیگر را تجسم کنید. همچنین شامل چک لیست ها و وظایف فرعی و همچنین الگوهای کار است که می توانید از آنها برای سریعتر کردن کارها استفاده کنید. همچنین قابلیت هایی برای نشانه گذاری، تصحیح، تأیید فایل، ثبت نام بازاریابی وابسته، ورود و درخواست همکاری وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *