اخبار عمومی / گوناگون

20 ابزار برنامه ریزی بازاریابی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال (قسمت 9)

9. Taskworld

Taskworld ابزاری است که به مدیران پروژه های بازاریابی اجازه می دهد تا برنامه ای برای کمپین های بازاریابی خود ایجاد کنند. سپس اعضای تیم می توانند در پیام های خصوصی و عمومی چت کنند. Taskworld شامل ویژگی هایی مانند نمایش جدول زمانی، تقویم بازاریابی، مدیریت فایل و ردیابی زمان است. همچنین دارای تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و هزاران ویژگی امنیتی مانند رمزنگاری، پشتیبان گیری و موارد دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *