تفاوت مشتریان جهانی به قیمت در بازارهای مختلف
مصاحبه با 40 هزار مصرفکننده در سراسر دنیا
این تحقیق، چند دیدگاه ارزشمند دیگر را هم ارائه کرد، از جمله:
نسبت مصرفکنندههای حساس به قیمت، از یک بازار و دستهبندی محصولی به بازار و دستهبندی محصولی دیگر، کاملا فرق دارد.
فضا و شرایطی که یک محصول خریداری میشود، یکی از قدرتمندترین محرکهای حساسیت قیمتی است.
رابطه مستقیم قابل توجهی بین سطح درآمد ملی و درصد مصرفکنندههایی که کمترین قیمت محصولات را ترجیح میدهند، مشاهده نشد.
تعداد مصرفکنندههای حساس به قیمت در یک دستهبندی خاص، میتواند از نظر موقعیت مکانی هم فرق کند.
یک عامل متمایزکننده قابل توجه را میتوان «فضا» یا موقعیت فرد در زمان خرید در نظر گرفت.